Segítségre van szüksége?
A TRIAX a közvetlen vállalati ügyfeleknek kiterjesztett online támogatást nyújt. Lépjen közvetlenül a Saját Triax részre, vagy fedezze fel alább az összes támogatás- és szolgáltatáskínálatot.
Ha kötött szolgáltatási szerződést, bővített támogatást és szolgáltatásokat vehet igénybe.
Ha nincsenek bejelentkezési adatai, regisztráljon, és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Sajnáljuk, a TRIAX végfelhasználóknak nem nyújt online támogatást. Ha Ön végfelhasználó, kérjük, hogy tanácsért forduljon a vásárlás helyéhez.


Támogatáskínálatunk
A TRIAX támogatási lehetőségek állandóan bővülő kínálatát nyújtja, többek között:
Közvetlen ügyfeleknek szóló ajánlatok (bejelentkezés szükséges)
- Licenckulcsok készítése fejállomásokhoz
- Termékek kezelése
- Támogatási jegyek készítése és követése
- A fejállomás szoftverhez való hozzáférés
- Visszaküldés és javítás
- Bővített öntámogatás
- Oktatás a termékekről
- Bejelentkezés a Saját Triax rendszerbe >