Szolgáltatási szerződés
TRIAX szolgáltatási szerződés - fejállomások
Személyre szabott szolgáltatás és támogatás az ügyfél és a végső felhasználó elégedettségéért
A TRIAX szolgáltatási szerződés biztosítja a megoldások folyamatos működését és frissítését, továbbá mindig a legjobb szolgáltatás ót és támogatást nyújtjuk, így Ön professzionális és nyereséges vállalkozást üzemeltethet. Ennyire egyszerű.
Alább kissé részletesebben bemutatjuk kínálatunkat és szolgáltatási szerződésünk előnyeit.
Töltse le a szolgáltatási szerződésről készült tájékoztatónkat
Sajnáljuk, a TRIAX végfelhasználóknak nem kínál szolgáltatási szerződést.


A szolgáltatási szerződés előnyei
Támogatott telepítés
- Könnyen elérhető online támogatás, szoftverfrissítések, kiadási megjegyzések, felhasználói útmutatók stb. letöltése.
- Nemzetközi jelenlét – helyi elérhetőség. Forduljon a TRIAX támogatási központokhoz a TRIAX ügyfélszolgálaton, e-mailben vagy telefonon keresztül
- Ingyenes 30 napos próbaidőszak a TRIAX fejállomásoknál minden funkciót korlátlanul használhat
Támogatott telepítés
- Projekttervezési támogatás
- Online biztonsági mentés biztonságos adatközpontban
- Személyre szabott oktatás a TRIAX oktatóközpontban
Támogatott megoldás
SWAP szolgáltatás hardveren:
- Az állásidő minimálisra csökkenthető a TRIAX fejállomással, hardveres SWAP szolgáltatással
- Kovácsoljon előnyt az elsőbbségi incidenskezeléssel – a csereterméket még aznap szállítjuk
Hardver és szoftver karbantartása:
- Bővítse ki a 24 hónapos hardvergaranciát további 36 hónappal, amely érvényes a szükséges javításokra és cserékre
- Kedvezményt biztosítunk a szoftverfrissítésekre – a normál garancia körébe tartozó javított szoftverkiadásokon felül