Segítségre van szüksége?

A TRIAX a közvetlen vállalati ügyfeleknek kiterjesztett online támogatást nyújt. Lépjen közvetlenül a Saját Triax részre, vagy fedezze fel alább az összes támogatás- és szolgáltatáskínálatot.

Ha kötött szolgáltatási szerződést, bővített támogatást és szolgáltatásokat vehet igénybe.

Ha nincsenek bejelentkezési adatai, regisztráljon, és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Sajnáljuk, a TRIAX végfelhasználóknak nem nyújt online támogatást. Ha Ön végfelhasználó, kérjük, hogy tanácsért forduljon a vásárlás helyéhez.

Támogatáskínálatunk

A TRIAX támogatási lehetőségek állandóan bővülő kínálatát nyújtja, többek között:

Archívum letöltése >                 Útmutató videók

Közvetlen ügyfeleknek szóló ajánlatok (bejelentkezés szükséges)

  • Licenckulcsok készítése fejállomásokhoz
  • Termékek kezelése
  • Támogatási jegyek készítése és követése
  • A fejállomás szoftverhez való hozzáférés
  • Visszaküldés és javítás
  • Bővített öntámogatás
  • Oktatás a termékekről
  • Bejelentkezés a Saját Triax rendszerbe >

Kézikönyvek és szoftverek?

Archívum letöltése Fejállomás szoftver

Videós útmutatókra van szükségem!

Tovább az útmutató videók gyűjteményéhez 

Támogatásra van szüksége?

Általános támogatás Ügyfélszolgálat

Szeretnénk még jobban kihasználni weboldalunkon tapasztalatainkat, ezért használunk cookie-kat. Ha elfogadja cookie-s irányelvünket, zárja be ezt az üzenetet és folytassa a böngészést.
I accept cookies from this website
Oké